Δευτέρα 16 Οκτωβρίου 2023

ΙΩΑΝΝΑ ΔΑΡΙΒΕΡΗ - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ



Φίλες και φίλοι,
Θέλω να σας ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου για την εμπιστοσύνη σας στο πρόσωπο μου.



Τα λόγια σας και η στήριξη σας όλο αυτό το διάστημα μου έδιναν δύναμη να συνεχίσω τον αγώνα μου με μοναδικό στόχο το καλό του τόπου μας. Μεγαλύτερη δύναμη όμως μου έδινε η κουβέντα που άκουγα κάθε μέρα που σας συναντούσα όταν με αποκαλούσατε " η κόρη του Σπύρου" και μιλούσατε με τόσο όμορφα λόγια για τον πατέρα μου.



Αφιερώνω το αποτέλεσμα των εκλογών στον μπαμπά μου τον Σπύρο Δαριβέρη, που μου έμαθε να πιστεύω στον άνθρωπο και να πορεύομαι με ειλικρίνεια, αξιοπρέπεια, καλοσύνη και σεβασμό που μαζί με τη μητέρα μου με έκαναν τον άνθρωπο που είμαι σήμερα. Ξέρω ότι από κει ψηλά μας βλέπεις και μας καμαρώνεις..
Επίσης στο σύζυγο μου και τα κορίτσια μας που με στηρίζουν σε κάθε βήμα μου, και φυσικά στη μητέρα μου και τα αδέρφια μου που είναι πάντα δίπλα μου!
Με εμπειρία, γνώση και όρεξη συνεχίζουμε με τη Δήμαρχο Ελενα Βακα για να φτιάξουμε τη πόλη μας. Συγχαρητήρια σε όλους εκλεγμένους και μη, για τον αγώνα τους και τη προσπάθεια τους. Όλοι μαζί, ενωμένοι πρέπει να ανεβάσουμε τον πήχη ψηλά για τη πόλη των παιδιών μας.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδώνει το όριο ταχύτητας στα 30 χλμ μέσα στις πόλεις

«Κλείδωσε», όπως όλα δείχνουν, παρά τις μεγαλες αντιδράσεις,  η θέσπιση του μέγιστού ορίου ταχύτητας  στα αστικά κέντρα στα 30 χιλιόμετρα τη...