Για τους Γιάννη Παπαδημητρίου-Νικόλα Πετρόπουλο δεν περιγράφω άλλο. Επιστροφή στο μπάκετ και νίκη για τον Sir John ΙΙ και τον World δίπλα του στο RS 2000-Fabia της Eurosol. Με τον τρόπο τους, απλά και γρήγορα και εδώ το πάθος συνδυάζεται υποδειγματικά με την τέχνη και τα ελεγχόμενα συναισθήματα που προκύπτουν μέσα από την εμπειρία τους.
Μοναδική και σε διάφορα επίπεδα υψηλής σημασίας. Η επίδοση τους σήμερα σε Δαφνούλα και Θήβα Χ2 δεν μετριάζεται από το λάστιχο των Τσουλόφτα-Ηλία, σε πτήση διαρκείας στα Ελληνικά χώματα που τα τιμούν με συνέπεια. Λάστιχο με κόστος σε χρόνο, που όμως έδωσε στους πρωταθλητές την ευκαιρία να επιβεβαιώσουν στη συνέχεια και την ποιότητα τους, εκτός απο την αναγνωρισμένη τους ταχύτητα, σε επίπεδα WRC2.
Το ίδιο ισχύει και για τους Πάνο Λ. Κύρκο-Γιώργη Πολυζώη που διδάσκουν τετρακίνηση με τον σύγχρονο τρόπο, οπότε αξιοποιείς το EVO και δεν το επιβραδύνεις με περιττή δράση και αυτός ο συνδυασμός είναι ο μόνος και με ουσιαστική προοπτική.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου