Εγκαίνια στο σύγχρονο κλειστό γήπεδο Ερέτριας
Ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Φάνης Σπανός, ο(Δήμαρχος Ερέτριας Νίκος Γουρνής και πλήθος κόσμου εγκαινίασαν την Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026, το νέο Κλειστό Γήπεδο Ερέτριας με στέγαση τύπου “μπαλόνι”, το οποίο παραδόθηκε πλέον σε χρήση.
Το έργο με τίτλο:(«ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΕ ΣΤΕΓΑΣΗ ΦΟΥΣΚΩΤΗ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΥΠΟΥ ΜΠΑΛΟΝΙ» υλοποιήθηκε κατόπιν σύμπραξης του(Δήμου
Ερέτριας με την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, η οποία(εξασφάλισε
χρηματοδότηση 585.793 ευρώ, μέσω της «Αναπτυξιακής Εύβοιας» και του
προγράμματος “LEADER”.
(
Αγιασμό στην αθλητική εγκατάσταση τέλεσε ο Αρχιμανδρίτης(π.(Τιμόθεος
Μπαϊμπάκης, μεταφέροντας και τις ευχές του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη
Χαλκίδος Ιστιαίας & βορείων Σποράδων κ.κ. Χρυσοστόμου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου