Βασίλης Ζούλιας
«Βρισκόμαστε σίγουρα σε μια νέα εποχή που τα μικρότερα brands σιγά σιγά αλλα συγχρόνως σταθερά θα κυριαρχούν.
Οι γυναίκες ως παγκόσμια αγοραστική υπερδύναμη αποφάσισαν να κάνουν μπουκοτάζ στους μεγάλους οίκους γιατι πλέον αισθάνονται κορόϊδα να χρυσοπληρώνουν ένα φόρεμα και να βλέπουν κάποια άλλη στην ίδια συγκέντρωση να φοράει το ίδιο.
Αυτή είναι μια πραγματική δήλωση πελάτισσας απο το εξωτερικό που φέτος επισκέφτηκε την boutique μας στο One and Only και στην συνέχεια το ατελιέ μας στην Αθήνα
και έκτοτε έγινε ακόμη μια πιστή μας πελάτισσα.
Στατιστικά λοιπόν όταν ακούς κάτι τέτοιο απο μια γυναίκα που έχει την δύναμη να αγοράσει ό,τι θελήσει απ’ όπου θέλει σίγουρα το ίδιο θέμα αφορά κι άλλες»
«Αυτός είναι και ο λόγος που όλοι οι μεγάλοι οίκοι αυτή τη στιγμή βρίσκονται σε μια βαθειά παγκόσμια κρίση εν αντιθέσει με όλα τα «μικρότερα» brands σαν το δικό μας στην Ελλάδα, αλλά φυσικά και στο εξωτερικό, να βλέπουν αύξηση στο τζίρο τους τα τελευταία χρόνια. Ουσιαστικά δεν πρόκειται για μια καθαρά οικονομική κρίση αλλα περισσότερο για μια κρίση αξιών, με αντίκτυπο στο εμπόριο των luxury brands»
Στην δική μας εταιρεία που φέτος έκλεισε 22 χρόνια έχουμε βιώσει πολλά ακριβώς σαν ένα καρδιογράφημα μέσα στα χρόνια με πολλά πάνω κάτω. Μια κρίση που ξεκίνησε το 2008 και εμείς αρχίσαμε να την νοιώθουμε το 2012, το κλείσιμο των τραπεζών το 2015, αλλαγή κυβέρνησης με οτι εμπεριέχει αυτό και τέλος η πανδημία. Παρόλα αυτά παραμείναμε ανοιχτοί και με απόλυτη συνέπεια παρουσιάζουμε δύο συλλογές τον χρόνο ακόμη και μέσα στον κορονοϊό με 8 καλεσμένους…
Παράλληλα συνέβησαν τα Golden Globes το 2018 με την Allison Brie να φοράει το γνωστό πλέον σε όλους φόρεμα με το παντελόνι το οποίο έγινε viral και αναδείχτηκε πρώτο ανάμεσα στα 5 καλύτερα της βραδιάς. Το outsider από την Ελλάδα κατέκτησε την πρώτη θέση ανάμεσα σε μεγαθήρια international brands χωρίς να έχει δώσει ούτε 1$ σε κανένα γραφείο δημοσίων σχέσεων.
Την ίδια χρονιά με τον Περικλή Κονδυλάτο πήγαμε στο Met Gala ντύνοντας την Mindy Kalling. Ο Jimmy Fallon μάλιστα την προσκάλεσε στην prime time εκπομπή του να μιλήσει αποκλειστικά για την κορώνα του Περικλή. Η αξιοκρατία της Αμερικής σε όλο της το μεγαλείο.
Το Emily in Paris μας έβαλε στην κυριολεξία μέσα σε μια νύχτα στον παγκόσμιο χάρτη της μόδας το 19-20 με το σακάκι Vertigo να γίνεται το απόλυτο best seller».
«Aπό την υπερβολική ζήτηση για το συγκεκριμένο κομμάτι, που πλέον το ήθελαν και σε άλλα χρώματα καθώς και τα υπόλοιπα 4 κομμάτια που φορέθηκαν στην σειρά, γεννήθηκε η ανάγκη για μια σειρά pret a porter που την ονομάσαμε Maison Zoulias. Το άνοιγμα της πρώτης mono brand Maison Zoulias boutique στο One and Only το περασμένο καλοκαίρι ήταν η απόλυτη κίνηση ματ του τελευταίου καλοκαιριού.
Μια κίνηση που είχε αρκετό φόβο και οικονομικό ρίσκο που ομως έφερε στην εταιρεία μας απρόσμενα κέρδη και καινούργιες προοπτικές ανάπτυξης».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου