Βραδιές με πολλά χαμόγελα και συνεχόμενα sold out διάγουν τα θερινά σινεμά στη χώρα μας που βλέπουν την προσέλευση του κοινού να είναι μεγαλύτερη από την αντίστοιχη περσινή καλοκαιρινή σεζόν που ήταν ήδη ανεβασμένη.
Με επιτυχίες όπως το «F1: Η ταινία», «Λίλο & Στιτς», «Επικίνδυνη Αποστολή: Η έσχατη τιμωρία», «Ο ψυχίατρός μου τρελάθηκε», «Οι άγριες μέρες μας» του Βασίλη Κεκάτου αλλά και με τις επανεκδόσεις και τα αφιερώματα, τα θερινά σινεμά έχουν επανέλθει για τα καλά ως επιλογή διασκέδασης και ψυχαγωγίας και αποφυγής των υψηλών θερμοκρασιών που μας ταλαιπωρούν αυτή την εποχή.
«Η σεζόν φέτος πάει αρκετά καλά, καλύτερα από πέρυσι που ήταν μια πολύ καλή χρονιά», λέει ο Κώστας Γούναρης που διαχειρίζεται τα θερινά σινεμά «Ηλέκτρα» στα Πατήσια, «Αμίκο» στο Πολύδροσο Χαλανδρίου, «Ανοιξη» στο Ηράκλειο Αττικής, «Αίγλη» στο Ζάππειο, «Οασις» στο Παγκράτι, «Ζέφυρος» στα Πετράλωνα κ.α. «Φέτος ανοίξαμε πιο νωρίς, τουλάχιστον 20 ημέρες νωρίτερα από άλλες χρονιές γιατί είχαμε πολύ καλό καιρό αλλά θέλαμε να προλάβουμε και την “Επικίνδυνη Αποστολή” με τον Τομ Κρουζ», λέει.
Προσθέτει ότι πολύ καλά έχει πάει σε εισιτήρια το «Ο άνθρωπος που γνώριζε πολλά» του Αλφρεντ Χίτσκοκ, η «Οδός Μαλχόλαντ» του Ντέιβιντ Λιντς, το «Alphaville» του Ζαν Λικ Γκοντάρ. «Τώρα ο κόσμος περιμένει την επανέκδοση του “Επαναστάτη χωρίς αιτία” με τον Τζέιμς Ντιν και την “Ετυμηγορία” με τον Πολ Νιούμαν, ενώ τον Σεπτέμβριο έρχεται το “Ran” του Ακίρα Κουροσάβα.
Η Αίγλη στο Ζάππειο, με 7.1 ήχο και 4Κ λέιζερ προτζέκτορα, που δεν έχει άλλο θερινό στην Αθήνα, πάει πάρα πολύ καλά με τις εμπορικές ταινίες, το “F1”, το “Λίλο & Στιτς”, το “28 χρόνια μετά”, ενώ στην Ηλέκτρα πάνε πολύ καλά τα θρίλερ, κάτι που δεν συμβαίνει αλλού», σημειώνει ο Κώστας Γούναρης που επισημαίνει και τα home made κοκτέιλ και πίτσες από το εστιατόριο της Αίγλης που προσφέρονται στο σινεμά.
Την ίδια οπτική μοιράζεται και η Πέγκυ Ρίγγα που διαχειρίζεται τα θερινά «Ριβιέρα», «Βοξ» και «Αθηναία». «Εχουν δουλέψει πολύ καλά τα ελληνικά “Κιούκα, πριν το τέλος του καλοκαιριού” και “Οι άγριες μέρες μας” με απανωτά sold out. Πολύ καλή πορεία έχει “Ο δολοφόνος με το αγγελικό πρόσωπο” του Ζαν Πιερ Μελβίλ με τον Αλέν Ντελόν, ενώ εντυπωσιακή προσέλευση έχει και το “Οδός Μαλχόλαντ” του Ντέιβιντ Λιντς παρά τα αφιερώματα που είχαν προηγηθεί μετά το θάνατό του», τονίζει η Πέγκυ Ρίγγα η οποία εξηγεί ότι «τα θερινά σινεμά ζουν άνθηση μετά την πανδημία γιατί ήταν τα μόνα θεάματα που άνοιξαν τότε και έχουν κρατήσει αυτή τη φόρα».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου