Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2024

Ε.Σ.Ε.Τ. - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ



Αγαπητοί Συνάδελφοι,

Η Ένωση Συντακτών Επαρχιακού Τύπου συμμετέχει στην απεργία των δημοσιογράφων, σε όλα τα ΜΜΕ (έντυπα, ραδιοτηλεοπτικά και διαδικτυακά) του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα από τις 5 το πρωί της Τρίτης 19ης Νοεμβρίου 2024 έως τις 5 το πρωί της Τετάρτης 20ης Νοεμβρίου 2024.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γαστούνη: «Φοβήθηκα και έφυγα» λέει η ασυνείδητη οδηγός

Οργή, θλίψη και πολλά ερωτήματα εξακολουθεί να προκαλεί το περιστατικό στη Γαστούνη, όπου μία 60χρονη ασυνείδητη οδηγός πάτησε με το αυτοκίν...