Οι δύτες εντόπισαν ένα κόκκινο φορτηγό βυθισμένο στα 8 μέτρα κάτω από την επιφάνεια κοντά στο μεσαίο άνοιγμα της γέφυρας, είπε σε συνέντευξη Τύπου ο επικεφαλής της αστυνομίας του Μέριλαντ Ρόναλντ Μπάτλερ.
Οι διασώστες διέκοψαν τις προσπάθειες έρευνας και διάσωσης λίγο μετά την εύρεση των δύο εργατών, με τους αξιωματούχους να λένε ότι οι συνθήκες ήταν πολύ επικίνδυνες για να συνεχιστούν.
Οι τέσσερις εργάτες οικοδομής που εξακολουθούν να αγνοούνται θεωρούνται νεκροί, επανέλαβε ο Μπάτλερ. Όλοι κατάγονται από το Μεξικό, τη Γουατεμάλα, το Ελ Σαλβαδόρ και την Ονδούρα.
Η έρευνα μπορεί να διαρκέσει 12 έως 24 μήνες, λέει η πρόεδρος του NTSB
Αξιωματούχοι από το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών, το οποίο ηγείται της έρευνας για το δυστύχημα, επιβιβάστηκαν στο Dali το βράδυ της Τρίτης για να συγκεντρώσουν έγγραφα.
Έλαβαν δεδομένα από τον καταγραφέα δεδομένων ταξιδιού, το οποίο θεωρείται κάτι σαν το μαύρο κουτί ενός αεροσκάφους, ελπίζοντας ότι θα μπορούσε να βοηθήσει τους ερευνητές να προσδιορίσουν τι οδήγησε στην τραγωδία.
Η έρευνα για τη συντριβή του φορτηγού πλοίου στη γέφυρα Key Bridge μπορεί να διαρκέσει έως και δύο χρόνια, σύμφωνα με την Πρόεδρο του National Transportation Safety Board (NTSB), του ομοσπονδιακού οργάνου για την ασφάλεια των μεταφορών.
«Έχουμε μια καταπληκτική ομάδα ατόμων που επικεντρώνονται σε πολύ συγκεκριμένους τομείς εμπειρογνωμοσύνης και έτσι δεν έχω καμία αμφιβολία ότι θα μπορέσουμε να το κάνουμε μαζί σε 12 έως 24 μήνες», είπε η Τζένιφερ Χόμεντι την Τετάρτη σε συνέντευξη Τύπου και χαρακτήρισε την έρευνα «ένα τεράστιο εγχείρημα».
Ο καταγραφέας δεδομένων ταξιδιού στο φορτηγό πλοίο Dali ήταν ένα «νεότερο μοντέλο», αλλά θεωρείται βασικό σε σύγκριση με αυτό σε ένα αεροπλάνο, σύμφωνα με την Πρόεδρο του Εθνικού Συμβουλίου Ασφάλειας Μεταφορών.
«Αλλά είναι πολύ βασικό σε σύγκριση με ας πούμε, έναν καταγραφέα δεδομένων πτήσης, όπου θα είχαμε 1.000 παραμέτρους», είπε με τον επικεφαλής ερευνητή του NTSB να προσθέτει
«Δεν είναι συσκευή εγγραφής συστήματος σε όλο το πλοίο, επομένως οι περισσότεροι από τους αισθητήρες που καταγράφονται είναι από τη γέφυρα. Έτσι πράγματα όπως το GPS, ο ήχος, η ανάδραση του πηδαλίου, οι εντολές του πηδαλίου καταγράφονται εκεί. Αλλά όχι η μηχανική, η θερμοκρασία του καθενός κυλίνδρου, οι αισθητήρες διανομής ισχύος.»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου