Κυριακή 1 Οκτωβρίου 2023

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΠΑΡΟΥΤΑΣ - ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ


Λίγα λόγια για μένα….
Γεννήθηκα στην Χαλκίδα το 1979. Πέρασα τα παιδικά μου χρόνια στη Νέα Αρτάκη, ενώ μετέπειτα εγκαταστάθηκα στην Χαλκίδα. Είμαι παντρεμένος με την Κυριακή Μαστρογιαννάκη και έχω αποκτήσει τρία παιδιά, τον Ανδρόμαχο, τον Μάριο και την Ειρήνη.
Στη στρατιωτική μου θητεία, υπηρέτησα στο 575 Τάγμα Πεζοναυτών των Ειδικών Δυνάμεων.





Είμαι ιδιοκτήτης της επιχείρησης ‘’Μπαρουτόξυλο’’, που δραστηριοποιείται στην εμπορία καυσόξυλων και ζωοτροφών και εδρεύει στο Βασιλικό. Το 2010 ίδρυσα την εταιρία «Ευβοϊκή Περιβαλλοντική» με κύρια δραστηριότητα την επεξεργασία στερεών αποβλήτων και στόχο τη λύση για το τεράστιο πρόβλημα των αποβλήτων που απασχολεί έντονα την τοπική κοινωνία και όχι μόνο. Είμαι μέλος της Ελληνικής Εταιρίας Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων.
Ήμουν εκλεγμένο μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Επιμελητηρίου Ευβοίας στον τομέα της μεταποίησης και μέλος του Διοικητικού συμβουλίου της Αναπτυξιακής Διαχειριστικής Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Είμαι εν ενεργεία δημοτικός σύμβουλος , εκλεγμένο μέλος του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Χαλκιδέων από το 2014 έως και σήμερα, έχοντας διατελέσει μέλος της πρωτοβάθμιας σχολικής επιτροπής του Δήμου Χαλκιδέων και αντιπρόεδρος του Δημοτικού Οργανισμού Παιδείας, Προστασίας και Αλληλεγγύης Χαλκίδας.
Είμαι ενεργός εθελοντής στον Πανευβοϊκό Σύλλογο Γονέων, Κηδεμόνων & Φίλων Α.με.Α, Άνθρωπος Ελπίδα Πολιτισμός. Συμμετείχα ως εθελοντής στους Παγκόσμιους Αγώνες Special Olympics, που έλαβαν χώρα στην Αθήνα και στην ευρύτερη περιοχή της Εύβοιας, το 2011.



Λατρεύω τον αθλητισμό και τα τελευταία 20 χρόνια ήμουν αθλητής της ομάδας βόλεϊ της Χαλκίδας και ένα από τα ιδρυτικά μέλη της νέας ομάδας Ο.ΠΕ.Χ (Όμιλος Πετοσφαίρισης Χαλκίδας- Chalkis Volleyball Club) και από το 2023 είμαι πρόεδρος της αγαπημένης μας ομάδας.
Είμαι Γενικός Γραμματέας του Συλλόγου Γονέων Τριτέκνων Ευβοίας, γνωρίζοντας πως είναι να μεγαλώνεις τρία παιδία με τα τόσα προβλήματα και δυσκολίες.
Τον Ιούνιο του 2023 ίδρυσα τον ‘’Πανθεσσαλικό Σύλλογο Ευβοίας’’, έναν σύλλογο που θα ενώσει όλη την Θεσσαλία μέσα στην καρδιά της Εύβοιας. Καρδίτσα, Τρίκαλα, Λάρισα και Βόλος ενώνονται για την αναβίωση, την διάδοση των εθίμων και των παραδόσεων της Θεσσαλίας.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδώνει το όριο ταχύτητας στα 30 χλμ μέσα στις πόλεις

«Κλείδωσε», όπως όλα δείχνουν, παρά τις μεγαλες αντιδράσεις,  η θέσπιση του μέγιστού ορίου ταχύτητας  στα αστικά κέντρα στα 30 χιλιόμετρα τη...