Πέμπτη 14 Σεπτεμβρίου 2023

ΜΑΡΙΑ ΚΙΚΙΔΗ - ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΕΛΕΝΑ ΒΑΚΑ



Λίγα λόγια από μένα ,για εμένα ,μετά την τιμητική πρόταση της Δημάρχου κυρίας Έλενας Βάκα του Συνδυασμού  …ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ   -ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ.



 Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Χαλκίδα με καταγωγή από κεντρική Εύβοια  ,ζω στο βαθύ Αυλίδος έχω τρία παιδιά τον,Κωνσταντίνο  Τελειόφοιτο του Πανεπιστημίου πάτρων στο τμήμα διοίκησης επιχειρήσεων και Ελεγκτής αγροτικών προϊόντων και τροφίμων ,Η κόρη μου Νικολ.
που σπουδάζει στο τμήμα λογιστικής ,και ο Αντώνης που φέτος έδωσε πανελλήνιες και πέρασε βοηθός χειρούργου ,δραστηριοποιούμαι επαγγελματικά στον παραγωγικό τομέα και το ήθος μου και άξιοπρεπεια όλα αυτά τα χρόνια είναι οδηγός μου ,στον τρόπο ζωής μου και των παιδιών μου βλέποντας την όρεξη από πολλους για να αλλάξουμε το δήμο μας και ότι πολλοί νέοι άνθρωποι το θέλουν πραγματικά γιαυτο και συμμετέχουν ενεργά Και δέχτηκα με μεγάλη μου χαρά στο να συνεισφέρω και εγώ Να συνεχίσουμε να αλλάζουμε τη Χαλκίδα μας αλλά και να βοηθήσουμε να πάρει τη θέση που της ανήκει πραγματικά η Αυλίδα με τα έργα που έχουν ξεκινήσει να γίνονται  και Ίδη τα βλέπουμε Και υπάρχει όραμα για ακόμη περισσότερα !!!!

αξίζει να δώσουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε από τον εαυτό μας για μια πιο ανθρώπινη πόλη για πιο ανθρώπινα δημοτικά διαμερίσματα της Χαλκίδας μας Κατεβαίνω υποψήφια στο τοπικό συνδυασμό στο βαθύ Αυλίδας άνθρωποι που με γνωρίζουν ξέρουν ποια είμαι και ευχαριστώ που είναι δίπλα μου όλα αυτά τα χρόνια για τους υπόλοιπους ζητώ την στήριξή τους στο να βάλω και εγώ το λιθαράκι μου στο να συνεχίσουμε αυτό που έχουμε ξεκινήσει τα τελευταία χρόνια να κάνουμε ό,τι καλύτερο για την περιοχή μας για τον τόπο μας για εμάς και τα παιδιά μας  Αλλάζουμε συνεχίζουμε.

 


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νέο γηπεδάκι μπάσκετ απέκτησε το Δημοτικό σχολείο Αφρατίου

Συνεχείς είναι οι παρεμβάσεις, από τον Δήμο Χαλκιδέων, σε σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και χθες, Τετάρτη 25 Σεπτεμβρί...