Πέμπτη 31 Αυγούστου 2023

ΝΑΤΑΣΑ ΠΟΛΥΖΟΥ ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗ - ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ..... ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΑΣ



«Στο ψηφοδέλτιό μας, έχουμε τη χαρά να καλωσορίσουμε μια ακόμα καταξιωμένη και επιτυχημένη επιχειρηματία, την κ. Νατάσα Πολύζου, με συμμετοχή και πλούσια εμπειρία σε πολλούς τομείς της αγοράς και παράλληλα στα Πολιτιστικά, με πολλές ιδέες για την ανάπτυξη των πολιτιστικών δράσεων του δήμου μας, που συμπορεύεται με την παράταξή μας «Πρωτοβουλία για τον Δήμο μας», και θέλει να στηρίξει έμπρακτα τον ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα του έργου μας και να συμμετέχει ενεργά στην πρόοδο του τόπου μας»δήλωσε ο κ. Ιωάννης Δημητρόπουλος.



Νατάσα Πολύζου - Καλογιάννη    Επιχειρηματίας

Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος Δ.Ε. Αμαρυνθίων, Δήμου Ερέτριας

 

«Η μεγάλη εμπειρία μου στον επιχειρηματικό χώρο, αλλά και η ιδιαίτερη αγάπη μου για τον πολιτισμό σε όλες του τις εκφάνσεις, με ώθησαν στην απόφασή μου να συμμετέχω και να προσφέρω κι εγώ στον τόπο μου που τόσο αγαπώ», μας είπε η κ. Νατάσα Πολύζου - Καλογιάννη.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ENA ΒΡΑΔΥ ΜΕ ΤΟΥΣ NIGHT BANDITS ( VIDEO / ΦΩΤΟ )

Βρεθήκαμε τις προβες του Rock συγκροτήματος από την Χαλκίδα και σας παρουσιάζουμε τους NIGHT BANDITS ........