Δευτέρα 31 Ιουλίου 2023

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΑΛΑΝΗΣ - ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ


Καθώς κυλάει ο χρόνος επαγγελματικά και οικογενειακά στα κοινά μας θέματα έρχεται ο πρώτος και δεύτερος βαθμός τοπικής αυτοδιοίκησης να οργανώσει να συντηρήσει να βελτιώσει και όπου είναι εφικτό να δημιουργήσει τις απαιτούμενες υποδομές για μια καλύτερη καθημερινότητα και ποιότητα ζωής



Εμείς οι πολίτες με την συμμετοχή μας και την δουλειά μας δίνουμε δύναμη ενέργεια στην Τοπική αυτοδιοίκηση να επιτελέσει το θεσμικό της έργο´
Πριν από τέσσερα περίπου χρόνια άρχισε και το δικό μου αυτοδιοικητικό ταξιδι στον Δεύτερο βαθμό με την συμμετοχή μου ως υποψήφιος στην Περιφερεια Στερεάς Ελλάδας με τον συνδιασμό του Φάνη Σπανού .Ενός νέου που είχα γνωρίσει αρκετά χρόνια πριν ως μαθητή και τώρα ως αρχηγό του συνδυασμού «Επιμένονττας στην καρδιά της Ελλάδας
Με την εντολή των συμπολιτών μας βρέθηκα σε εκλόγιμη θεση και τα χρόνια αυτά με τις ιαρμοδιότητες του Εντεταλμένου Σύμβουλου παιδείας ,του Αντιπεριφερειάρχη παιδείας και μεταφοράς των μαθητών και παράλληλα του Αντιπροέδρου της Αναπτυξιακής ΑΕ Ευβοίας προσέφερα θεσμικά τις υπηρεσίες μου με τον καλύτερο δυνατό τρόπο !
Κλείνοντας αυτόν τον κύκλο για μια δεύτερη φορά είμαι εδώ πάλι με πολλούς άξιους και νέους συνυποψηφίους , Επιμένοντας στην καρδιά της Ελλάδας ,με τον Φανη Σπανό ζητώντας την εντολή να αυνεχίσουμε το έργο μας στην περφέρεια Στερεάς Ελλάδας
Σας ευχαριστω για την εκτιμηση σας και την πολύ καλή συνεργασία όλα αυτά τα χρόνια και για όσα επιτύχαμε μαζί .
Εύχομαι υγεία και ευλογία σε όλους και εφ όσον το επιθυμείτε να είμαστε με το. Συνδυασμό μας πάλι στο τιμόνι της Στερεάς Ελλάδας κι εγώ να συνεισφέρω για άλλη μια φορά τις υπηρεσίες μου στο τόπο μας ,την όμορφη Εύβοια και ευρύτερα στην Στερεά. Ελλάδα
ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑ



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ENA ΒΡΑΔΥ ΜΕ ΤΟΥΣ NIGHT BANDITS ( VIDEO / ΦΩΤΟ )

Βρεθήκαμε τις προβες του Rock συγκροτήματος από την Χαλκίδα και σας παρουσιάζουμε τους NIGHT BANDITS ........