Η κεντρική αίθουσα «Μ. Πλατανιώτης» γέμισε από εκατοντάδες πολίτες, ενώ χρησιμοποιήθηκε και η διπλανή αίθουσα. Είναι χαρακτηριστικό, ότι αρκετός κόσμος έμεινε στα σκαλοπάτια και στους διαδρόμους του ξενοδοχείου, χωρίς να κατορθώσει να εισέλθει στην κεντρική αίθουσα, όπου πραγματοποιούνταν η εκδήλωση.
Ο Βουλευτής Ευβοίας στην ομιλία του αναφέρθηκε κυρίως στα μεγάλα έργα υποδομής, όπως στην ολοκλήρωση του κλειστού αυτοκινητόδρομου Σχηματάρι – Χαλκίδα, στην παράκαμψη Χαλκίδας – Ψαχνών, στο Βόρειο Οδικό Άξονα, στις παρακάμψεις Αμαρύνθου και Αλιβερίου, στο φράγμα Σέττας – Μανικίων και στο Νοσοκομείο Χαλκίδας.
Αναφερόμενος στα πεπραγμένα της θητείας του ως Δήμαρχος Χαλκιδέων, ο Θανάσης Ζεμπίλης υπογράμμισε ότι «η ολοκλήρωση της οδού Σχηματάρι – Χαλκίδα και η επέκτασή της, η παράκαμψη Χαλκίδας, αποτελούσε το πρώτο μας μέλημα, καθώς ο υφιστάμενος δρόμος από Σχηματάρι μέχρι Ψαχνά ήταν αναλογικά ο πιο αιματοβαμμένος δρόμος στην Ελλάδα, με τα περισσότερα δυστυχήματα». Στη συνέχεια, ο Βουλευτής Ευβοίας γύρισε το χρόνο πίσω, στο 2007, όπου όπως είπε «είχαμε την ευτυχή συγκυρία στο τότε ΥΠΕΧΩΔΕ να βρίσκεται ως υπουργός ο Γιώργος Σουφλιάς, o οποίος πείστηκε για την αναγκαιότητα του έργου της παράκαμψης Χαλκίδας και δρομολόγησε τον κύριο όγκο των μελετών του. Έτσι, το έργο αυτό που έτρεξα ως δήμαρχος, το βρήκα μπροστά μου σαν βουλευτής. Είχαμε, πλέον, μελετητικά ώριμο τον κορμό του κυρίως έργου από το Βαθροβούνι μέχρι Αρτάκη, ώστε να ξεκινήσουν οι διαδικασίες χρηματοδότησης και δημοπράτησης. Η παράκαμψη Χαλκίδας Ψαχνών δημοπρατήθηκε τον Φεβρουάριο του 2022 με Π/Υ 210.000.000 ευρώ και χρόνο παράδοσης τα 5 χρόνια».
«Η παράκαμψη της Χαλκίδας προβλέπεται ακολούθως να συνδεθεί νότια με την Παράκαμψη Βασιλικού, που έχει μήκος 7,5 χλμ και Π/Υ 40 εκατ. ευρώ και στη συνέχεια με την Παράκαμψη Αμαρύνθου μήκους 7χλμ και Π/Υ 45 εκατ. ευρώ. Οι δύο αυτές παρακάμψεις βρίσκονται σε φάση επικαιροποίησης των μελετών τους, προκειμένου να ενταχθούν στο ΕΣΠΑ από τη Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας», ανέφερε ο Βουλευτής Ευβοίας.
Αναφορικά με τον Βόρειο Οδικό Άξονα, ο Θανάσης Ζεμπίλης ανέφερε ότι «η παράκαμψη Χαλκίδας – Ψαχνών, θα κουμπώσει με το έργο, μήκους 35χλμ “Κεντρικός Οδικός άξονας Βόρειας Εύβοιας, τμήμα: παράκαμψη Ψαχνών – Στροφυλιά”, η μελέτη του οποίου δημοπρατήθηκε τον Δεκέμβριο του 2022. Ο Βόρειος Οδικός Άξονας με Π/Υ 230 εκατ. ευρώ αποτελεί το πλέον εμβληματικό έργο, του προγράμματος “Εύβοια Μετά”, που προωθείται ως ολοκληρωμένη χωρική επένδυση, στο πλαίσιο της ανασυγκρότησης, για να αποκτήσει η Βόρεια Εύβοια ένα πιο ισχυρό αναπτυξιακό αποτύπωμα».
Ο Θανάσης Ζεμπίλης αναφέρθηκε στο σημαντικό έργο του φράγματος Σέττας – Μανικίων, το οποίο θα επιλύσει χρόνια υδρευτικά και αρδευτικά προβλήματα της ευρύτερης περιοχής, ενώ ταυτόχρονα θα αποτελέσει και πόλη έλξης για επισκέπτες. «Μετά από 13 χρόνια εγκατάλειψης και απαξίωσης εντάξαμε το έργο στο πρόγραμμα “Α.Τρίτσης”, με προϋπολογισμό 41 εκ. ευρώ», ανέφερε καταχειροκροτούμενος ο Βουλευτής Ευβοίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου