Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2023

ΤΖΙΑΝΛΟΥΚΑ ΒΙΑΛΙ



«Δεν ξέρω πόσο θα ζήσω, καταλαβαίνω ότι δεν υπάρχει χρόνος για χάσιμο.



Η ασθένεια δεν είναι αποκλειστικά ταλαιπωρία. Υπάρχουν μερικές όμορφες στιγμές. Η αρρώστια μπορεί να σε διδάξει πολλά για το πώς είσαι φτιαγμένος, μπορεί να σε ωθήσει ακόμα πιο μακριά από τον επιφανειακό τρόπο με τον οποίο ζούμε τη ζωή μας.

Το βλέπω και ως ευκαιρία. Δεν θα σας πω ότι φτάνω στο σημείο να είμαι ευγνώμων για τον καρκίνο, αλλά δεν το βλέπω ως μάχη. Το έχω πει αρκετές φορές. Αν άρχιζα να παλεύω με τον καρκίνο θα καταστρεφόμουν. Το θεωρώ μια φάση της ζωής μου, έναν ταξιδιωτικό "σύντροφο", που ελπίζω αργά ή γρήγορα να κουραστεί και να μου πει:

"Εντάξει, σε μετέτρεψα. Σου επέτρεψα να κάνεις ένα ταξίδι, τώρα είσαι έτοιμος!" Προσπαθώ να μην χάνω χρόνο, να λέω στους γονείς μου ότι τους αγαπώ. Και κατάλαβα ότι δεν αξίζει άλλο να χάνω χρόνο και να κάνω βλακείες. Κάνε αυτά που σου αρέσουν και σε παθιάζουν, δεν υπάρχει χρόνος για τα υπόλοιπα».
Ο Τζιανλούκα Βιάλι, έφυγε σήμερα, στην ηλικία των 58, νικημένος από τον καρκίνο.
Αποχαιρετάμε έναν θρύλο των ιταλικών γηπέδων και όχι μόνο, έναν επιθετικό που λατρεύτηκε με τις φανέλες των Κρεμονέσε, Σαμπντόρια, Γιουβέντους και Τσέλσι.
Ciao Gianluca.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Χαλκίδα: Θα “φωτίσει” και πάλι ο ήλιος του Αλέξανδρου

Το Σάββατο φτιάχνουμε την τούρτα του γιου μου και πρέπει να μπορεί να την δει από εκεί ψηλά. Κάθε κεράκι που θα ανάψουμε βοηθάει σ' αυτό...