Εγκαίνια στο σύγχρονο κλειστό γήπεδο Ερέτριας
Ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Φάνης Σπανός, ο(Δήμαρχος Ερέτριας Νίκος Γουρνής και πλήθος κόσμου εγκαινίασαν την Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026, το νέο Κλειστό Γήπεδο Ερέτριας με στέγαση τύπου “μπαλόνι”, το οποίο παραδόθηκε πλέον σε χρήση.






